واکنش ۷ عضو احتمالی کابینه روحانی به خبر حضور قطعی در دولت یازدهم

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
اخباری مبنی بر مشخص شدن بعضی از اعضای کابینه یازدهم از سوی رسانه‌ها مطرح شد که بعضی از چهره‌های مطرح مذکور در این لیست نسبت به این خبرها واکنش نشان دادند.

تسنیم در تماس با بعضی از اشخاص مطرح در این لیست‌ها، واکنش آنها را نسبت به این خبرها جویا شد که در زیر آنها را می‌خوانید:

محدرضا نعمت‌زاده (وزارت صنعت معدن و تجارت): گمانه زنی است و صحبت دراین باره بها دادن به گمانه‌زنی‌هاست؛ این اسامی را تایید نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی (گزینه احتمالی وزارت اطلاعات): قطعی بودن خودم را تایید نمی‌کنم البته اسم بنده هم مطرح است اما تصمیم اصلی با رئیس‌جمهور محترم است.

محمد علی نجفی (وزارت آموزش و پرورش):‌ آقای روحانی با من صحبت‌ کرده است و این موضوع(وزیر آمورزش و پرورش) قطعی شده است. در حال برنامه‌ریزی و معرفی برنامه‌ها هستم.

مسعود سلطانی‌فر (گزینه احتمالی وزارت ورزش و جوانان): با بنده در این زمینه صحبت شده است اما تنها گزینه وزارت‌خانه نیستم و علاوه بر من ۲ نفر دیگر نیز مطرح می باشند و نظر نهایی را آقای روحانی اعلام می‌کنند.

محمد شریعتمداری: یکی از نزدیکان وی ادعا کرد که حضور وی در دولت قطعی شده است و به احتمال بسیار در وزرات کشور وزیر خواهند شد.

علی‌عسگری (معاون پارلمانی رئیس‌جمهور) من معذورم نمی توانم به این سوال شما پاسخ دهم امشب شب احیاء است برای ما هم دعا کنید.

علی جنتی: با من برای تصدی وزارت ارشاد صحبت شده و من گزینه قطعی این وزارت‌خانه هستم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.