واگذاری سهام ۴۰۰ شرکت تا پایان امسال

جام جم آنلاین: معاون سازمان خصوصی سازی از واگذاری ۴۰۰ شرکت تا پایان سال خبر داد و گفت:‌هلدینگ خلیج فارس مهمترین واگذاری سازمان خصوصی سازی تا پایان سال است.

محمود افضلی گفت: مهمترین واگذاری سازمان خصوصی سازی تا پایان امسال واگذاری هلدینگ خلیج فارس که اقدامات لازم برای این واگذاری انجام شده و سهام آن به زودی در بورس تهران عرضه می‌شود.

وی افزود: واگذاری ۴۰۰ شرکت در برنامه سازمان خصوصی سازی قرار دارد که هلدینگ خلیج فارس جزو مهمترین شرکت هایی است که باید تا پایان امسال واگذار شد.

معاون سازمان خصوصی سازی در زمان واگذاری هلدینگ خلیج فارس گفت: این شرکت بزرگترین شرکت بورسی بوده و آماده سازی آن در حال انجام است که اگر اشکالی در صورت‌های مالی هلدینگ وجود نداشته باشد سهام آن به زودی در بورس عرضه می شود.

به گفته وی‌، در حال حاضر مشکلی در خصوص واگذاری سهام این شرکت در بورس وجود ندارد و باید هماهنگی های لازم در بورس برای عرضه سهام صورت گیرد.

وی با بیان این‌که بودجه سال ۹۱ و صورت‌های مالی شرکت باید ارائه شود گفت: طرح توجیهی افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس در دست بررسی سازمان بورس است که با دریافت مجوز افزایش سرمایه و ثبت آن این هلدینگ برای واگذاری آماده خواهد شد.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.