واگذاری تلفن ثابت اعتباری در مازندران

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رئیس مخابرات ساری و میاندرود از واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران خبر داد.
 
 
هادی بریمانی دارابی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به نیاز روزافزون جامعه به بسترهای مختلف ارتباطی از واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران خبر داد.
 
رئیس مرکز مخابرات شهرستان‌های ساری و میاندرود در این مورد با اشاره به طرح تازه این مرکز در مازندران برای واگذاری تلفن‌های اعتباری برای منازل این طرح را در موارد مختلف از جمله در منازل یا اماکن استیجاری بسیار کارآمد دانست.
 
وی از آمادگی این مرکز برای واگذاری این خطوط در شهرستان‌های ساری و میاندرود خبر داد.
 
این مسئول با تاکید بر پرداخت قبوض تلفن ثابت از طریق سامانه ۱۸۱۸ مرکز مخابرات توسط مشترکان، این خدمات را با هدف سهولت در کار مردم و صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف کاغذ دانست.
 
بریمانی در این مورد اظهار داشت: دارندگان خطوط تلفنی که به سبب بدهی قطع شده باشند، می‌توانند با همان خط قطع‌شده و از طریق سامانه ۱۸۱۸ مخابرات اقدام به واریز وجه قبوض کنند که در این صورت نیازی به مراجعه برای وصل مجدد قبض نیست.
 
وی در پایان وصل شدن خطوط واریز شده را در صورت پرداخت با ۱۸۱۸ به صورت اتوماتیک اعلام کرد و افزود: شهروندان تنها با داشتن کارت عابر بانک و رمز دوم آن می‌توانند این کار را انجام داده و از هدررفتن وقت خود در بانک‌ها جلوگیری کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. یاسین:

    نحوه شارژ سیمکارت GSM را اعلام بفرمائید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.