واگذاری سرویس مشاوره تلفنی در کشور امکانپذیر شد

فاوانیوز: با ارتقای خدمات در شبکه هوشمند (IN) امکان واگذاری سرویس مشاوره تلفنی به صورت سراسری در کل کشور را فراهم شد و متقاضیان این خدمات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل بازار یابی و واگذاری مدارات این شرکت جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

 
به گزارش ممتازنیوز به نقل از تلنا ، با ارتقای خدمات در شبکه هوشمند (IN) امکان واگذاری سرویس مشاوره تلفنی به صورت سراسری در کل کشور را فراهم شد و متقاضیان این خدمات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل بازار یابی و واگذاری مدارات این شرکت جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار تلنا،کیهان افتخار مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: متقاضیان خدمات مشاوره تلفنی مانند مشاوره پزشکی،حقوقی،خانواده،مذهبی و… می توانند جهت دریافت این سرویس با شرکت ارتباطات زیرساخت و یا شرکت مخابرات استان تهران که به عنوان کارگزار این شرکت فعالیت دارد برای ارایه خدمات قرارداد منعقد نمایند.

افتخار در ادامه توضیح داد:استفاده کنندگان نهایی خدمات مشاوره تلفنی مبالغی را برای دریافت این خدمات پرداخت می کنندکه به صورت درصدی بین ارایه کنندگان خدمات و شرکت های مخابراتی توزیع می شود.

مدیر کل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: سرویس مشاوره تلفنی که یکی از سرویس های شبکه هوشمند می باشد قبلا توسط شرکت مخابرات استان تهران به صورت منطقه ای ارایه می شد که با استفاده از شبکه هوشمند سراسری شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح کشوری و ملی قابل ارایه است.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.