واگذاری مسکن ویژه تهرانسر از ماه جاری

۲۹خردادماه،

وزیر راه و شهرسازی از آغاز واگذاری واحدهای مسکن ویژه پایگاه اینترنتی تهرانسر از تیرماه خبر داد و اعلام کرد: همه واحدهای این منطقه تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

به گزارش Consbank، به نقل از ایسنا علی نیکزاد طی بازدید از پروژه مسکن ویژه پایگاه اینترنتی تهرانسر اظهار کرد: زیربنای هر واحد ۸۰ تا ۱۰۵ مترمربع است و هر مجتمع در پنج طبقه ساخته می‌شود.

وی قیمت تمام شده هر واحد مسکن ویژه در پایگاه اینترنتی تهرانسر را حدود ۲۵۰ میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: ۲۶۰۰ واحد در این منطقه در حال ساخت است.

نیکزاد با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح خاطر نشان کرد: اشخاصی مشمول دریافت واحد مسکن ویژه تهران می باشند که خانه نداشته باشند، طی پنج سال اخیر در تهران سکونت داشته باشند، سابقه استفاده از تسهیلات و وام بانکی دولتی را نداشته باشند و سرپرست خانوار و متاهل باشند.

وزیر راه و شهرسازی دربارهٔ نحوه پرداخت اقساط مسکن ویژه تهران گفت: چهار قسط ۲۰ میلیون تومانی هر سه ماه یکبار دریافت می‌شود که تاکنون حدود سه قسط از ثبت‌نام‌کنندگان دریافت شده است.

وی افزود: در قسط پنجم نیز ۳۰ درصد قیمت تمام شده (براساس نرخ اسفند ۹۱) دریافت می‌شود و بقیه اقساط ماهانه خواهد بود.

نیکزاد برآورد تقریبی قیمت تمام شده این واحدها را ۲۵۰ میلیون تومان عنوان و خاطر نشان کرد: ۱۴۷ مترمربع زیربنای ناخالص ( با مشاعات، پارکینگ و فضاهای دیگر ) هر واحد است که ۱۰۵ مترمربع متراژ خالص واحد است که به صورت دوخوابه ساخته می گردد.


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.