واگن حمل خودرو در مسیر تبریز-مشهد راه اندازی شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء ، واگن حمل خودرو را به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای متقاضیان سفر با قطار ، در مسیر تبریز – مشهد راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای شرکت رجاء با اعلام ظرفیت جابه‌جایی ۵ خودرو برای هر واگن حمل خودرو مسیر تبریز – مشهد در هر سیر افزود: قیمت بلیت یک طرفه این واگن‌ها برای هر خودرو یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال و خرید دوطرفه بلیت آن دو میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

مرتضی جعفری با اعلام اینکه خریداران بلیت حمل خودرو حتماً بلیت ان را به دقت کنترل کنند و ساعت تحویل خودرو را در مبدأ در نظر داشته باشند ، گفت: خدمت جدید برای استفاده متقاضیان سفر با قطار از خودروی شخصی در مسیر مقصد ارائه می شود و از لحاظ اقتصادی نیز استفاده از واگن‌های حمل خودرو به صرفه‌تر و ایمن‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: با اضافه شدن واگن حمل خودرو در مسیر تبریز – مشهد، در حال حاضر این تسهیلات برای مسافران در ۱۶ مسیر ریلی کشور ارائه می‌شود.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی شرکت رجاء اظهار داشت: خدمات حمل خودرو شخصی به همراه قطارهای مسافری در محورهای تهران – مشهد، تهران – شیراز، شیراز – مشهد، تهران – اهواز، تهران – تبریز، تهران – یزد، تهران – کرمان، اصفهان – بندرعباس، تهران – بندرعباس، یزد – مشهد، یزد – بندرعباس، بندرعباس – مشهد، تهران – زاهدان، کرمان – مشهد و اندیمشک – مشهد برقرار است.

وی با بیان اینکه برای خرید همزمان دوطرفه بلیت واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای مختلف تخفیف هایی در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: با استقبال هموطنان از این خدمات، سرویس‌ها در مسیرهای پرتقاضا اضافه می شود و در صورت کاهش استقبال باتوجه به هزینه‌ها ، مجبور به حذف واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای کم‌تقاضا خواهیم بود.

جعفری گفت: هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در باره نحوه خرید بلیت واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای مختلف، روزهای حرکت، بهای بلیت این نوع واگن‌ها و … می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجاء به نشانی www.raja.ir ، با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.