وجود بیشترین آشپزخانه‌های تولید شیشه در جنوب غرب تهران

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : استاندار تهران گفت: بیشترین آشپزخانه‌های تولید شیشه در محلات جنوب غرب تهران است که نیروی انتظامی اغلب آنها را شناسایی کرده با این وجود تقاضای ما از مردم این است که به ما اطلاع بدهند و ما را در جریان بگذارند.

سید حسین هاشمی، در گفت وگو با فارس، در مورد وضعیت محلات پرخطر تهران در زمینه تولید مواد روانگردان، گفت:‌ استانداری تهران در حال فعالیت در این زمینه است و ما به دنبال عمومی کردن و آشنا کردن مردم با معضل اعتیاد هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که مردم را آشنا کنیم و خانواده‌ها طرف حساب ما باشند، به نتیجه و بهره موردنظر می‌رسیم. هم‌اکنون نیز نیروی انتظامی و استانداری در غرب و شرق استان تهران در این زمینه فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده است.

استاندار تهران تصریح کرد: احساس بنده این است اقداماتی که در این مقطع انجام شده، نسبت به قبل بیشتر خود را نشان می‌دهد، اما اصلاً کافی نیست. بنابراین امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه کاربردی‌تر شوند.

هاشمی ادامه داد: با رویکرد اجتماعی محور که از سوی وزارت کشور اتخاذ شده و کمک گرفتن از خود مردم، فکر می‌کنم برای حل این معضل خانمانسوز توفیق بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد نقش استانداری در پاکسازی محلات آلوده، گفت: ما مسئول استان تهران هستیم و در حوزه مواد مخدر نیروی انتظامی صفر تا ۱۰۰ به خوبی عمل کرده، محلات آلوده را شناسایی، پیگیری و به خوبی پاکسازی کرده است، اما هدف ما این است که اقدامات مستمر باشد.

استاندار تهران در مورد بیشترین محلات آلوده به مواد مخدر در تهران، گفت: در شرق، شمال غرب و جنوب تهران، محلات آلوده شناسایی شده و باز هم تأکید ما این است که شناسایی این محلات مقطعی نباشد بلکه پیوسته انجام شود.

هاشمی همچنین در مورد آشپزخانه‌های تولید شیشه و برنامه استانداری، گفت:‌ نیروی انتظامی شناسایی آشپزخانه‌های تولید شیشه را به خوبی انجام داده است، این آشپزخانه‌ها بیشتر در جنوب غرب تهران بوده‌اند و بسیاری از آنها را منهدم کرده‌اند.

وی افزود: با این وجود اطلاع رسانی مردم، بیشتر به ما کمک می‌کند، بنابراین تقاضای ما از مردم این است که ما را در جریان بگذارند، چرا که هرچه اطلاعات ما بیشتر باشد، یقیناً برخورد ما جدی‌تر و وسیع‌تر خواهد بود.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.