وجود خلاء نوع پوشش ایرانی و اسلامی در کشور

خبرگزاری آریا- در نخستین نشست تحلیلی با عنوان « چادر،‌ بایدها و نبایدها» بر وجود خلاء نوع پوشش ایرانی و اسلامی در کشور تاکید شد.

به گزارش آریا، دبیر کارگروه حجاب و عفاف وزارت کشور ابراز تاسف کرد که کارگروه مد و لباس تا این لحظه نتوانسته الگوی قابل قبولی در بخش پوشش های ایرانی-اسلامی به جامعه و بازار ارایه کند.

طهورا نوروزی در نخستین نشست تحلیلی با عنوان « چادر،‌ بایدها و نبایدها» که در خبرگزاری بین اللملی زنان (وفا) برگزار شد، اظهار داشت:در شرایط کنونی با خلاء نوع پوشش ایرانی و اسلامی در جامعه مواجه هستیم.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه کارگروه مد و لباس تا این لحظه نتوانسته الگوی قابل قبولی در بخش پوشش های ایرانی-اسلامی به جامعه و بازار ارایه کند، اظهار کرد: اکنون نیازمند ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بیش از گذشته در جامعه هستیم و پرداختن به مقوله استفاده از چادر آن هم با رنگ مشکی در شرایط فعلی، چندان با اهمیت نیست.

وی پرداختن به بحث پوشش اسلامی با رویکرد مثبت را از مهمترین مسایل جامعه دانست و ادامه داد: نهادهای اجرایی باید بیشتر در این زمینه فعالیت کنند و فضای رسانه‌ای را با محوریت این موضوع تحت پوشش خود قرار دهند.

مدیرعامل خبرگزاری بین المللی زنان (وفا) نیز در ادامه این نشست گفت: نخستین نشست از سلسله نشست های گفتمان سازی در حوزه زنان و خانواده با عنوان `چادر مشکی باید ها و نباید ها ` برگزار شد.

ناصرالدین اسلامی فرد افزود: مقام معظم رهبری در نشست اندیشه راهبردی زنان و خانواده گفتمان سازی در این حوزه را نیاز حقیقی دانسته و بر نقش رسانه‌ها در این حوزه تاکید فرمودند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.