وجود ۴۰ تیم ملی در ناجا

رئیس تربیت‌بدنی ناجا از وجود ۴۰ تیم ملی در سطح ناجا خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود از این به بعد ورزشکاران سرباز تمام توان خود را در ورزش صرف خواهند کرد.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار انتظامی فارس، ابوالحسن گلمکانی در جمع خبرنگاران گفت: امروز تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشورمان توانست به مقام قهرمانی والیبال نیروهای مسلح مردان جهان دست یابد؛ این در حالی است که ۳ نفر از اعضای اصلی تیم والیبال ما در اختیار تیم ملی کشور بودند و ما آنها را در اختیار نداشتیم.

وی با بیان اینکه قائمی و دو نفر دیگر از بازیکنان نیروهای مسلح در بازی ایران و ژاپن حضور داشتند، گفت: در سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی والیبال مردان نیروهای مسلح جهان قرار بر حضور ۱۲ کشور بود که به دلیل برگزاری اجلاس سران در ایران برخی از کشورها برنامه‌ کاری‌شان عوض شد و نتوانستند در این دوره از مسابقات حضور یابند.

رئیس تربیت‌بدنی ناجا با اعلام اینکه کشورهای حاضر در این دوره از مسابقات، کمال رضایت را از نحوه برگزاری مسابقات داشتند، گفت: هم‌اکنون ۴۰ تیم ملی در سطح ناجا وجود دارد که برای تقویت آنها از این به بعد تمام توان سربازانی که قابلیت‌های ورزشی دارند در ورزش به کار گرفته خواهد شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.