وجود ۱۱۵۰ عنوان کتاب درسی/ تولید محتوا در کتاب اول راهنمایی و متوسطه

معاون پژوهش وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش با اشاره به وجود ۱۱۵۰ عنوان کتاب درسی از تولید محتوا در کتاب اول راهنمایی و متوسط خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در دوازدهمین گردهمایی نمایندگان رشد که امروز برگزار شد بیان داشت: امروز تحول در آموزش و پرورش گام های آغازین خود را سپری می کند.

وی با بیان اینکه در دامن انتشارات کمک آموزش مجلات نیز هست به موضوع تحول وارد عمل می شوند افزود: آموزش معلمان پایه اول ابتدایی گامی در همین راستا بود.

وی گفت: بخشی از مجلات به عنوان منابع آموزش ضمن خدمت یا مهارت معلمان مورد استفاده قرار گرفته و امروز آموزش های حرفه ای و مهارت معلمان اثر بخش بیشتری دارد.

معلمان پژوهش وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چقدر دانش های حرفه ای معلم افزایش یابد در فرآیند یادگیری گام مثبت گذاشته می شود.

محمدیان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان مهارت معلمان را افزایش می دهد افزود: در معاونت پژوهش برنامه ریزی باید تأکید کنیم آموزش ضمن خدمت معلمان جدیت از گذشته باشد.

وی در  ادامه به این که دانش آموزان باید احساس نشاط کنند افزود: مجله هایی که ارائه می دهیم باید به دنبال ارائه راهکار باشد.

محمدیان ادامه داد: در دوره ابتدایی مهارت با فعالیت های متنوع اتفاق می افتد و دوره ابتدایی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه کتاب های درسی هم اکنون متنوع شده افزود: به دنبال بالا بردن مهارت خوب خواندن مهارت های برنامه ریزی درسی معلم و تولید محتوا افزایش مهارت دانش آموزان هستیم که یکی از راهکارها ارائه مجلات رشد است.

معاون پژوهشی وزیر با اشاره به وجود ۱۱۵۰ عنوان کتاب درسی اظهار داشت: در کتاب اول راهنمایی و متوسط سال جدید به دنبال تولید محتوا هستیم.

وی در پایان از تولید مجلات الکترونیکی رشد و عرضه این مجلات در آینده ای خبر داد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.