وحدت شیعه و سنی، راه مقابله با داعش است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۲۰۴

وحدت شیعه و سنی، راه مقابله با داعش است

امیر سرتیپ جهادی در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله مهدوی کنی در گفت و گو با ایمنا:

وحدت شیعه و سنی، راه مقابله با داعش است

آیت الله مهدوی کنی یادگار انقلاب بود

خبرگزاری ایمنا: امیر سرتیپ جهادی در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، میان اهل تسنن و اهل تشیع نباید اختلافی وجود داشته باشد و برای مبارزه با گروه های تروریستی مانند داعش، وحدت شیعه و سنی را نیازمندیم.

سه شنبه ۶ آبان – ۱۳:۳۲

فرمانده آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: آیت الله مهدوی کنی یادگار انقلاب بود. ایشان از دوران اولیه انقلاب در تمامی صحنه ها کنار حضرت امام (ره) حضور داشتند و بعد از رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی نیز همواره در کنار نایب ایشان بودند.
وی در مورد خصوصیت بارز آیت الله مهدوی کنی افزود: ویژگی برجسته این عالم ربانی، ولایت مداری ایشان بود که هرگز ترک نشد و همچون صحابه صدر اسلام مانند عمار یاسر و یا میثم تمار همواره حول محور ولایت می‌چرخیدند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بودند. ضایعه از دست دادن این زاهد و عالم پارسا قابل جبران نیست و این فقدان را به امام زمان (عج) و نایب ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای ( مد ظله العالی) تسلیت عرض می‌کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم وحدت شیعه و سنی برای مقابله با داعش گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، میان اهل تسنن و اهل تشیع نباید اختلافی وجود داشته باشد و برای مبارزه با گروه های تروریستی مانند داعش، وحدت شیعه و سنی را نیازمندیم. تقابل میان شیعیان و اهل تسنن هدف دشمنان اسلام و استکبار جهانی است تا از این طریق بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند. ما اکنون شاهد آن هستیم که در ام القرأ مسلمانان جهان یعنی ایران اسلامی وحدت میان شیعه و سنی موج می زند و ما به این مسئله که به یمن وجود ولایت شکل گرفته است می بالیم.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.