وحشت فیلمساز موهن از بازگشت به خانه

«سام باسیل» تهیه کننده فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در بازجویی پلیس آمریکا از بازگشت به خانه خود تحت مراقبت پلیس ابراز وحشت کرده است.

مهر: مقامات پلیس کالیفرنیا اعلام کردند سازنده فیلم موهن ضداسلامی که موجب خشم میلیون‌ها مسلمان در جهان شده از بازگشت به خانه‌اش وحشت دارد.

بر این اساس این فرد که نام اصلی‌اش «نیکلا باسیلی ناکولا» اعلام شده روز شنبه برای ادای توضیحات به دفتر کلان‌تر لس آنجلس فراخوانده شده و مورد بازجویی قرار گرفته است.
 
 «استیو وایتمور» سخنگوی پلیس با بیان این مطلب گفت باسیل در این بازجویی نیم ساعته گفته است نمی‌خواهد به خانه‌اش بازگشته و زیر نظر نیروهای پلیس در حصر خانگی باشد.
 
طبق این گزارش این مرد ۵۵ ساله پس از خروج از قرارگاه پلیس به مکان نامعلومی رفته است. وایتمور در ادامه گفت: ما نمی‌دانیم وی به کجا رفته است، چرا که به خانه‌اش نیز بازنگشته است.
 
گزارش‌ها همچنین حاکی است پلیس فدرال آمریکا در حال بررسی اتمام مهلت آزادی مشروط باسیل است. پلیس گفته است در صورتی که این مهلت ۵ ساله به پایان رسیده باشد، دستگاه قضایی وی را دوباره به زندان بازمی گرداند.
 
گفتنی است باسیل که در سال ۲۰۱۰ به اتهام کلاهبرداری بانکی محاکمه و به صورت مشروط آزاد شده، حق استفاده از رایانه و اینترنت را در این مدت نداشته است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.