وحید مظاهری: خرج هزینه‌های درمانی‌ام بالاست

۳۰م دیماه ،

وحید مظاهری دربارهٔ وضعیت جسمانی‌اش گفت: چهار سال بود که با کلیه پیوندی زندگی می‌کردم و در این مدت داروهای زیادی مصرف می‌کردم. این کلیه محرم امسال از کار افتاد و پزشکم تشخیص داد که باید دیالیز شوم. به همین دلیل لوله‌ای در کتفم کار گذاشتند که بعد از مدتی سبب شد رگ‌های دستم بگیرد و مجبور شوم آن را جراحی کنم.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: دو هفته قبل هم تب شدیدی داشتم که پزشکم گفت به سبب عفونت کلیه پیوندی‌ام است. همین هفته قبل مجبور شدم زودتر از موعد کلیه‌ام را در بیاورم. حالا هم باید چند ماه بگذرد تا اگر خدا خواست و وضعیت مناسب بود، دوباره کلیه پیوندی بگیرم.

*طلب ۷٫۵ میلیونی از ابومسلم و دریغ از پاسخگویی مسوولان

وی افزود: بخش اعظم هزینه‌هایم به داروها مربوط است چون برای دیالیز پزشکم نامه‌ای داده و مشکلی ندارم. در هر هفته باید آمپول بزنم که یکی مربوط به خون و دیگری برای آهن است. جمع هزینه این دو آمپول ۷۱۰ هزار تومان در هفته است. البته اگر خرج و مخارج زندگی همسر و سه فرزندم و رفت و آمدها را درنظر نگیریم! سال قبل بخشی از طلبم را از باشگاه ابومسلم گرفتم ولی ۷٫۵ میلیون تومان از آن باقی مانده است که متاسفانه هیچ یک از مسوولان این باشگاه جوابم را نمی‌دهند.

*وعده دو روزه ۲ باشگاه برای پرداخت طلب

وی در ادامه گفت: دو باشگاه دیگری که از آنها طلب دارم بعد از پخش گزارش برنامه نود دربارهٔ من، تماس گرفتند و از من خواستند که نامی از آنها نبرم چون می‌خواهند تا ۴۸ ساعت آینده طلبم را پرداخت کنند. به همین دلیل من این دو روز را منتظر می‌مانم تا ببینم چه می‌شود.

*پرسپولیس جمعا ۱۷ میلیون داده نه ۵۰ میلیون!

مظاهری همچنین گفت: باشگاه پرسپولیس یک بار مبلغ ۱۰ میلیون تومان به من داد و حدود ۷ میلیون تومان هم دارو تهیه کرد. این باشگاه آن طور که گفته شده بود، ۵۰ میلیون نداده است. فردای روزی که خبر پرداخت ۵۰ میلیونی پرسپولیس به من انتشار یافت، طلبکاری با چک به بیمارستان آمده بود تا پولش را بگیرد و من قسم خوردم که پول نگرفته‌ام.

*خرجم بالاست ولی دوستان خوبی دارم

مظاهری ادامه داد: جواد نکونام یکی از دوستان خوب من است که چندی پیش ۱۱ میلیون تومان به من کمک کرد. خدا می‌داند که من دنبال این چیزها نیستم و نباید منتظر باشم که کسی به من کمک کند. خدا را شکر تاکنون توانسته‌ام زندگی‌ام را مدیریت کنم. خرجم بالاست ولی دوستان خوبی کنارم می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.