وداع منچسترسیتی با لیگ قهرمانان اروپا

۰۲م آذر ،

شب دوم از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم های پاری‌سن‌ژرمن، شالکه، آرسنال، میلان، بوروسیا دورتموند و رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در گروه چهارم این رقابت ها تیم های میهمان توانستند در زمین میزبان‌هایشان یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی جشن صعود بگیرند. در حساس‌ترین بازی این شب رئال مادرید برابر منچسترسیتی با تساوی یک بر یک متوقف شد. کریم بنزما در دقیقه ۱۰ برای رئال و آگرو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۳ برای سیتی گل زدند. در دیگر دیدار این گروه دورتموند توانست در هلند جشنواره گل بر کند و با ۴ گل به پیروزی برسد. لواندوفسکی (۲ گل)، ماریو گوتسه و رویس برای دورتموند گل زدند. تک گل آژاکس را دنی هوسن به ثمر رساند.

در سایر گروه‌ها دیدار تیم‌های زنیت و مالاگای از پیش صعود کرده با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. میلان در همین گروه تیم ۱۰ نفره اندرلخت را ۳ بر ۱ شکست داد. الشعراوی، مکسس و پاتو گل‌های میلان را به ثمر رساندند و ده‌سوتر هم برای اندرلشت گل زد.

در گروه B نیز شالکه و آرسنال توانستند با پیروزی بر حریفان‌شان جشن صعود بگیرند. در بازی‌های این گروه شالکه توانست یک بر صفر المپیاکوس یونان را شکست دهد. آرسنال نیز توانست با گل‌های ویلشر و پودلسکی مون‌پلیه فرانسه را با شکست بدرقه کند.

در نهایت در گروه A بازی‌ها پورتو با ۳ گل از سد دیناموزاگرب کرواسی گذشت و پاری‌سن‌ژرمن نیز در اوکراین با ۲ گل به پیروزی رسید تا صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

نگاهی به نتایج

گروه A

پورتو ۳ – دیناموزاگرب ۰

دیناموکیف صفر – پاری‌سن‌ژرمن ۲

گروه B

آرسنال ۲ – مون‌پلیه صفر

شالکه ۱ – المپباکوس صفر

گروه C

زنیت ۲ – مالاگا ۲

اندرلخت یک – میلان ۳

گروه D

آژاکس یک – دورتموند ۴

منچستر سیتی یک – رئال مادرید یک

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.