ورزشکار و مربیان تیم المپیک کنگو ناپدید شدند

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری رویترز از ‘داکار’ پایتخت سنگال، رادیو ‘اوکاپی’ به نقل از کمیته ملی المپیک کنگو اعلام کرد: ‘سدریک ماندمبو’ که در نخستین رقابت جودوی خود در وزن

۱۰۰ کیلوگرم در برابر ‘الکساندر میخایلین’ از روسیه ظرف مدت ۴۹ ثانیه با ضربه فنی (ایپون) شکست خورد، اندک زمانی پس از برگزاری مراسم اختتامیه بازی های المپیک لندن در روز یکشنبه ناپدید شده و به تماس های گرفته شده با گوشی تلفن همراه خود نیز پاسخ نمی دهد.

این گزارش می افزاید: ‘ایبولا ماسنجو’ مربی تیم جودو کنگو به همراه ‘بلیس بکوا’ مربی بوکس و ‘گای نکیتا’ مدیر فنی تیم ملی دوومیدانی کنگو نیز گم شده اند.

همه این افراد با جامه دان های خود دهکده المپیک را ترک کرده اند.

هنوز در باره این حادثه جزییات بیشتری در شهر لندن منتشر نشده است و یک سخنگوی دولت انگلیس نیز گفت: وزارت کشور انگلیس در باره موارد انفرادی اظهارنظر نمی کند.

مقام های المپیک همچنین در پی هفت ورزشکار کامرونی هستند که در جریان برگزاری بازی ها ناپدید شدند. مقام های کامرون با درخواست کمک برای ردیابی پنج بوکسور، یک شناگر و یک بازیکن فوتبال گفته اند احتمالا آنها در صدد اقامت در اروپا به علل اقتصادی برآمده اند.

کمیته برگزار کننده بازی های المپیک لندن با اعلام اینکه پلیس انگلیس را از گم شدن ورزشکاران کامرونی آگاه کرده است، افزود: این ورزشکاران تا هنگام انقضای اعتبار روادیدشان در ماه نوامبر مرتکب تخلف از قوانین مهاجرت این کشور نشده اند.

مترجمام. ورزشی. ** ۱۴۸۶ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۵۰۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.