ورزشگاه المپیک لندن به وستهام واگذار می شود

۱فروردین ۱۳،

منابع نزدیک به این باشگاه لیگ برتری اعلام کردند مسئولان وستهام خبرهای خوبی دربارهٔ نتیجه مذاکرات مفصل و طولانی دربارهٔ آینده ورزشگاه چهارصد و سی میلیون پوندی ( ششصد و پنجاه میلیون دلاری) دادند که پارسال مسابقات فوتبال المپیک لندن در آن برگزار شد.واگذاری این ورزشگاه به باشگاه فوتبال وستهام امروز به طور رسمی اعلام خواهد شد.

پیدا کردن یک اجاره نشین که می تواند پس از مدتها جمعیت گسترده ای را به این ورزشگاه در شرق لندن بکشاند، برای مسئولان شهر از نظر تضمین کسب سود از اهمیت زیادی برخوردار است. این در حالی است که پیش از بازیهای المپیک لندن، میلیاردها پوند برای احداث این ورزشگاه هزینه شد.

وستهام ماه دسامبر به عنوان شرکت کننده برتر در مناقصه اجاره این ورزشگاه معرفی شد، اما بوریس جانسون، شهردار لندن اخطار داده بود در صورت به توافق نرسیدن دربارهٔ شرایط اجاره ورزشگاه به وستهام طرح دیگری اجرا خواهد شد.

ورزشگاه مزبور هم اکنون خالی است اما در نشستی که پایان ماه ژوییه به مناسبت اولین سالگرد بازیهای المپیک لندن برگزار می شود، میزبان ورزشکاران برجسته جهان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، مسئولان شهر لندن همچنین برنامه هایی برای اجرای کنسرت های گوناگون در این ورزشگاه در فصل تابستان دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.