ورزش موتورسواری در جایگاه اصلی خود قرار ندارد

‘رضا مدنی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای قرار گرفتن این رشته در جایگاه حقیقی خود باید فرهنگ سازی جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: زمانی رشته پرطرفدار موتورسواری در جایگاه خود قرار می گیرد که موتورسواران جوان به صورت مادی و معنوی مورد حمایت عملی قرار گیرند.

عضو کمیته فنی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار داشت: در سطح کشور افراد زیادی به این رشته علاقه دارند که به علت هزینه های زیاد در خرید موتور و ملزومات جانبی آن نمی توانند وارد عرصه فعالیت ورزشی شوند.

مدنی تصریح کرد: برای معرفی رشته ورزشی موتورسواری در سال های اخیر، کارهایی صورت گرفته ولی با توجه به جذابیت و وجود افراد علاقه مند، این ورزش هنوز به هیچ وجه در جایگاه خود قرار ندارد.

این مسوول تاکید کرد: باید برای حضور موتورسواران ایرانی در مسابقات آسیایی و همچنین سایر رقابت های بین المللی ضمن برنامه ریزی دقیق، شاهد حمایت مسوولان امر و مشارکت بخش خصوصی و صنعت در حمایت مالی این رشته باشیم.

وی، برگزاری مسابقات مکرر، راه اندازی لیگ های کشوری، برگزاری دوره های آموزشی و شناسایی استعدادها را عاملی در ارتقای این رشته ورزشی عنوان کرد.ک/۳

۷۵۳۶/۱۹۶۸

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۸۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.