ورمزیار: شهرداری تبریز فوتبال پاک و سالمی در لیگ دسته یک ارائه داد

۳۱فروردین۱۳،

صادق ورمزیار، مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با

افزود: بحث تبانی تیم ما در لیگ دسته یک واقعیت ندارد. در بازی با تیم فوتبال شلمچه، داور بازی یک پنالتی را به اشتباه به سوت ما اعلام کرد. شیث رضایی هم ضربه پنالتی را خارج زد و آن را گل نکرد.

ورمزیار در ادامه اظهار داشت: مسئولان سپاهان به خاطر اینکه صحبت هایی مبنی بر مذاکره جمشیدیان با باشگاه استقلال مطرح بود.
این بازیکن را مقابل استقلال در ترکیب تیمشان قرار ندادند. این صحبت ها سببی بر تبانی نیست.

وی دربارهٔ تماس تلفنی تیم شهرداری تبریز با زعفرانی بازیکن شهرداری بندرعباس گفت: زعفرانی شاگرد قدیمی مربی مان است و بعضی اوقات به هم زنگ می زنند. به نظرم تماس تلفنی مربی با شاگردانش اشکالی ندارد و تبانی محسوب نمی شود.

مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در ادامه بیان داشت: بحث تبانی شهرداری تبریز از سوی اشخاصی مطرح می گردد که دوست ندارند سه تیم تبریزی در لیگ برتر باشد.

وی دربارهٔ وضعیت کادر فنی شهرداری تبریز گفت: نوین شهرداری تبریز قرار است امروز به ایران بازگردد. بر این اساس اعضای کادر فنی طی چند روز آینده با نوین شهردار تبریز جلسه ای خواهیم داشت تا تکلیفمان برای فصل بعد مشخص شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری تبریز برای ماندن در لیگ برتر باید سرمایه گذاری خوبی انجام دهد و بازیکنانی در حد لیگ برتر جذب کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال شهرداری تبریز چند بازیکن خوب لیگ برتری دارد. با جذب چهار،‌ پنج بازیکن مطرح لیگ برتری ترکیب تیم برای فصل بعد کامل می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.