ورود آیفون‌۵ با گارنتی رسمی به بازار کشور

۲۵م آذر ، موبنا- در حالی که تا کنون گوشی‌های آی فون با گارانتی‌های متفرقه در دسترس کاربران ایرانی قرار داشت شرکت مه تل به تازگی عرضه این گوشی را با گارانتی اصلی آغاز کرده است.

گوشی آی فون ۵ اپل که از حدود سه ماه پیش با گارانتی متفرقه روانه بازار موبایل کشور شده هم اکنون با گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

شرکت مه‌تل به عنوان واردکننده رسمی این برند گوشی آی فون با ظرفیت های ۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با گارانتی رسمی به ترتیب با قیمت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سه میلیون تومان و سه و ۵۰۰ هزار تومان در سطح بازار موبایل تهران عرضه می‌کند.
مسوولان این شرکت تاخیر در ورود این گوشی را به سبب نوسانات نرخ ارزی و همچنین عدم ترخیص از گمرک عنوان کردند.

به گفته دست اندرکاران بازار، این گوشی اپل با وجود برخورداری از قیمت بالای دو میلیون تومانی از بدو ورود به بازار تا کنون با تقاضای علاقه‌مندان این برند روبرو شده که با توجه به این موضوع پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های آی فون ۵ با گارانتی رسمی نیز با استقبال روبرو شوند.

صفحه نمایش لمسی خازنی چهار اینچی IPS TFT با وضوح ۶۴۰ در ۱۱۳۶ پیکسل باقابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و نور زمینه LED ، شیشه ضد خش و پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت، پردازنده دو هسته ای ۱٫۲GHZ با طراحی خاص ، دوربین هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش LED و کانون لمسی، دوربین ثانویه ۱٫۲ مگاپیکسل، GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتال، حافظه داخلی ۱۶/۳۲/۶۴GB و شتاب سنج ، حسگر Proximity و حسگر ژیروسکوپ سه محوری از امکانات این گوشی آی فون به شمار می‌آید.

برطرف کردن نویز با میکروفن ثانویه اختصاصی، سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلیمتری ، نسخه ۴٫۰ بلوتوث استریو، کیفیت صوتی بالا، نقشه های اپل با مسیریابی صوتی رایگان در ۵۶ کشور، تشخیص صدا ، دستیار مجازی Siri، مکالمه تصویری FaceTime در Wi-Fi و شبکه های سلولی، ساختار باریک و وزن کم و دوام عالی باتری از دیگر قابلیت های این گوشی به شمار می‌آید.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.