ورود افراد حاشیه‌دار به دانشگاه نادیده گرفتن مصالح ملی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه باید به دور از افراط‌گری اداره شود، گفت: با مدیریتی بدون حاشیه، دانشگاه آماده تضارب علمی و آزاد اندیشی است.

رضانظری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه متاسفانه بعضی هنوز این مسئله را درک نکرده‌اند که توقف در رشد علمی کشور، خود عقبگرد است، اظهارداشت: دشمن در تلاش است پیشرفت علمی کشور را متوقف کند. چرا که یکی از افتخارات ارزشمند انقلاب اسلامی که باعث وجد وشعف ملت‌های مستقل جهان نیز شده است، رشد علمی ایران اسلامی است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به جایگاه دانشگاه تهران افزود: دانشگاه تهران نماد آموزش عالی کشور است و باید به دور از افراطی‌گری اداره شود.

وی با بیان اینکه باید به مصالح ملی توجه کرد و از افراط به دور بود، گفت: اینکه افراد حاشیه‌دار و محکوم در فتنه را به دانشگاه برگردانیم، نادیده گرفتن مصالح ملی است. لذا نباید با چنین تصمیماتی دانشگاه را دچار چالش کرد.

نظری در پایان با تاکید بر اینکه مدیریت دانشگاه باید به دور از حاشیه و گروه‌های افراطی باشد، خاطرنشان کرد: با مدیریتی بدون حاشیه، دانشگاه آماده تضارب علمی و آزاد اندیشی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.