ورود ستاد منشور اخلاقی به ماجرای بازیکن مس

    به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که میلاد جهانی، بازیکن جدید تیم فوتبال صبا به یکباره اردوی این تیم در سرعین را ترک کرد و از تیم فوتبال مس کرمان سر درآورد. جهانی در حالی صبا را ترک کرد که با این تیم قرارداد پنج برگه فدراسیون فوتبال را هم امضا کرده بود و حتی دو هفته در تمرینات قمی‌ها حضور داشت. همین مسئله باعث شد تا مربیان و مدیران باشگاه صبا به شدت نسبت به اقدام این بازیکن معترض شده و به سازمان لیگ و کمیته منشور اخلاقی شکایت کنند.

هنوز مشخص نیست میلاد جهانی چطور و از چه کانالی به مس کرمان پیوسته است اما به گفته یحیی گل محمدی سرمربی تیم صبا حتما دلال‌ها در این انتقال نقش داشته‌اند.

ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانیم میلاد جهانی دو سال پیش در تیم صنعت ساری بازی می‌کرد و سال گذشته هم از حضور در زمین فوتبال محروم بوده است. به این ترتیب به جز یحیی گل محمدی که در یک مقطع زمانی سرمربی تیم نساجی بود و از این بازیکن شناخت داشت، باشگاه‌های لیگ برتری کمترین شناخت را از جهانی نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال صبا روز گذشته به سازمان لیگ رفت و علاوه بر اینکه قرارداد جهانی را به غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ نشان داد، ماجرای واسطه‌ انتقال این بازیکن و نام دلال مربوطه را با علیرضا علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی در میان گذاشت.

علیپور از گل محمدی خواست تا شکایتی را علیه این بازیکن تنظیم کند و آن را در اختیار سازمان لیگ قرار دهد. قرار است پس از بررسی‌های لازم تصمیم نهایی در خصوص باشگاه مس کرمان و میلاد جهانی گرفته شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.