ورود پلیس به محیط‌های دانشگاهی و خوابگاه‌ها ممنوع است

۲۳اردیبهشت،

ورود پلیس به محیط‌های دانشگاهی و خوابگاه‌ها ممنوع است

ورود پلیس به محیط‌های دانشگاهی و خوابگاه‌ها ممنوع است

 فرمانده نیروی انتظامی در جلسه دانشجویی در مورد مسائل مختلفی همچون اتفاق کهریزک، ۲۵ خردادماه، کوی دانشگاه، سفارت انگلیس و … صحبت کرد.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز در جلسه‌ای که در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ و ۹۲ در دانشکده حقوق برگزار شد، در مورد طرح امنیت اخلاقی گفت: از اول تیرماه سال ۹۱ رسانه‌های خارجی همچون بی بی سی، VOA و غیره تهاجم رسانه‌ای شدیدی را آغاز کردند به گونه‌ای که سعی داشتند با بزرگ‌کردن تحریم نفتی، ایران را بهم بریزند.

وی با بیان اینکه در مورد انتخابات سال ۸۸، اقدامات رسانه‌ای از ابتدای سال ۸۷ آغاز شده بود، گفت: این در حالی است که برای انتخابات سال ۹۲، رسانه‌های بیگانه دقیقا از یک سال قبل آغاز به ایجاد جنگ رسانه‌ای کرده‌اند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سال قبل اتفاق سختی افتاد و درآمد نفتی کشور نصف شد، گفت: تلاش دشمن به این سو می‌رفت که در موضوع اقتصادی بحران و ناامنی ایجاد کند و طبقه ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه را در برابر حکومت قرار دهد و این گونه القاء کند که ناامنی و فروپاشی در حال شکل گرفتن است و تنها نسخه حلال این مسئله سازش و مذاکره با غرب است و همچنین شرایطی را فراهم کنند که منجی وارد شود.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه دشمنان امنیت داخلی کشور را نشانه گرفته بودند، گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان تلاش‌های خود را انجام داده و مردم هوشمندانه این مسائل را تحمل کردند و هدف دشمنان محقق نشد.

وی با بیان اینکه تنها جرمی که با افزایش و کاهش قیمت‌ها دچار نوسان شد سرقت خرد بود گفت: از ابتدای فروردین ماه سال‌جاری نیز سعی شد که امن‌ترین شرایط را فراهم کرده و هیچ حاشیه امنیتی حاصل نشود.

فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث سال ۸۸ با بیان اینکه پلیس در درگیری‌های این سال با خویشتنداری برای حفظ امنیت مردم ایستاد، گفت:‌ در این مدت بیش از ۵۰۰ مامور ما مجروح شدند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در محیط‌های دانشگاهی و خوابگاهی ورود نیروی انتظامی ممنوع است. افزود: در صورت عدم توان واحدهای حراست، پلیس آمادگی تامین کامل امنیت را دارد.

فرمانده ناجا گفت: امنیت محیط پیرامون خوابگاه دانشگاه تهران را تقویت می‌کنیم.

به گفته وی با عبور از خطوط قرمز برخورد می‌شود.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.