ورود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین به ناوگان تا پایان سال

دوشنبه ۲۶ تیر – ۱۱:۰۰:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر عامل شرکت واحد خبر داد :

بزرگنمایی:  

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: براساس این مصوبه ۱۲۰۰ دستگاه از اتوبوس های شهر تهران فرسوده محسوب می شوند که برای نوسازی این تعداد اتوبوس ها مکاتبات لازم را صورت داده ایم اما هیچ اتوبوس جدیدی برای نوسازی ناوگان به ما تحویل داده نشده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تهران سما، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس شهر تهران سن بیش از ۸ سال دارند که براساس مصوبه دولت فرسوده محسوب می شوند، که امیدواریم برای تحقق این مصوبه شرایط واگذاری اتوبوس های جدید و نواسزی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران فراهم شود .
وی همچنین در مورد ورود اتوبوس دوکابین جدید به ناوگان گفت : براساس قرارداد منعقد شده از سوی شهرداری تهران تا پایان سال ۷۰۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان خواهد شد که البته ۱۰ دستگاه از این اتوبوس ها هیبریدی و ۱۰ دستگاه نیز برقی خواهند بود.
سنندجی با بیان اینکه اتوبوس های برقی و هیبریدی ۳ کابین هستند تصریح کرد: اتوبوس های هیبریدی که با سوخت  فسیلی  استارت می خورند و بعد با ژنراتور برقی کار می کند، هیچ گونه تولید آلایندگی ندارند و دوستدار محیط زیست هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه آلودگی هوا یکی از معضلات اصلی شهر و شهروندان محسوب می شود، استفاده از این اتوبوس ها می تواند به عنوان یک انتخاب مناسب در دستور کار قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس هیبریدی جدید در خطوط اتوبوس های تندرو به کارگیری خواهند شد و همچنین با ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان طرح نوسازی اتوبوس های برقی شهر تهران نیز آغاز خواهد شد.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۲۴۲۲۰۴۷۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.