وزارت ارتباطات مجاز به کسب سهم مناسب از بازار پهنای باند منطقه شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آخرین جلسه بررسی لایحه بودجه ۹۱ در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای این لایحه با پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن را برای الحاق به این لایحه، با ۱۲۱ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر موافقت کردند.

با تصویب این پیشنهاد، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده شد تا از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه های فیبر نوری و بین‌المللی و کسب سهم مناسب از بازار پهنای باند منطقه اقدام کنند.

به گزارش مهر پس از بررسی گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه ۹۱ نوبت به ارائه پیشنهادات کمیسیون های تخصصی مجلس رسید که تنها با پیشنهاد کمیسیون صنایع ومعادن موافقت شد و باقی پیشنهادات به رای مجلس نرسید.

پس از اتمام بررسی لایحه بودجه ۹۱ در جلسه علنی روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه مقرر شد شورای نگهبان در جلسه ای فوق العاده کار بررسی لایحه بودجه و تطبیق آن با موازین شرع و قانون اساسی را در همین روز به پایان برساند تا کمیسیون تلفیق با تشکیل جلسه در روزهای پنج شنبه و صبح شنبه این ایرادات را رفع و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.

طبق اعلام لاریجانی جلسه بعدی مجلس روز شنبه ساعت ۱۴ خواهد بود تا ایرادات احتمالی شورای نگهبان در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.