وزارت ارشاد: خبرها مبنی بر انتصابات فقط گمانه‌زنی است

ایران > دولت– ممتازنیوز:
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار یافتن بعضی خبرها مبنی بر انتصاب معاونان وزیر ارشاد را گمانه‌زنی رسانه‌ای عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مجید صحاف با اعلام این مطلب در مورد انتشار یافتن خبرها انتصاب و تعیین معاونان و قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رسانه‌ها گفت: هیچکدام از موارد مطرح شده مورد تایید این وزارتخانه نیست و هرگونه انتصاب و صدور حکم پس از امضای دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ازطریق پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشاور وزیرارشاد خاطرنشان کرد: مادامی که آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع بندی برسند و حکم انتصاب اشخاص را بزنند از مجاری رسمی خود اعلام خواهد شد.

صحاف اظهار داشت: بعضی این گمانه‌زنی‌ها به نقل از اشخاص است و هر گونه انتصابی غیر از اعلام از راه مجرای قانونی تایید نخواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در ادامه با اشاره به زمان اعلام احکام معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروسه انتصاب‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت تدریجی خواهد بود و این طوری نیست که به صورت یکجا اعلام شود؛ هر وقت وزیر براساس شاخص‌های خود به نتیجه برسند این احکام اعلام خواهد شد.

صحاف یادآور شد: آقای جنتی هم اکنون در حال بررسی وضع موجود هست و گزارش‌های مدیران موجود را می‌شنوند و در نهایت نتیجه مورد نظر را اعلام خواهند کرد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.