وزارت بهداشت باید نظارت بیشتری بر مراکز تولید بطری‌های آب معدنی داشته باشد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی نزدیک بودن مراکز تولید بطری‌های آب‌های معدنی به منابع آلوده را از مشکلات مرتبط با آب آشامیدنی کشور دانست و گفت: وزارت بهداشت باید نظارت و پایش‌های خود را بر مراکز تولید بطری‌های آب معدنی بیشتر کند.

“سید راضی نوری” نماینده مردم شوش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مسئله تمام شدن آب پشت سدها را تا یک ماه دیگر را از سوی دستگاه‌های اجرایی و یا رسانه‌ای امری اشتباه دانست و اظهار داشت: اعلام حداقل شش ماه زودتر این مسئله می‌توانست با برنامه‌ریزی برای مردم سودمند باشد اما بیان کنونی آن موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد. 

نماینده شوش با اشاره به اینکه تهاتر آب با گاز یا نفت پیشنهادی است که تاکنون در این کمیسیون رأی نیاورده است، تصریح کرد: باید مشکل آب را در کشور به صورت اساسی و با برنامه‌ریزی حل کنیم، اگرچه عقد قراردادهای تجاری به نزدیک شدن روابط و امنیت میان دو کشور کمک می‌کند اما باید با احتیاط بیشتر ضریب‌هایی که امنیت قراداد را بالا می‌برد بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. 

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی  نزدیک بودن مراکز تولید بطری‌های آب‌های معدنی به منابع آلوده را از مشکلات مرتبط با آب آشامیدنی کشور دانست و گفت: وزارت بهداشت باید نظارت و پایش‌های خود را بر مراکز تولید بطری‌های آب معدنی بیشتر کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.