وزارت جهاد کشاورزی چاره‌ای به حال لنج داران هرمزگان در آستانه فصل میگو بیاندیشد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مردم هرمزگان در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: هم اکنون فصل صید میگو در استان هرمزگان فرا رسیده است اما شاهد هستیم که از سوی دستگاه‌های مربوطه سوخت به لنج داران داده نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و خمیر در نشست علنی امروز یکشنبه( ۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی به اعضای هیأت دولت گفت: بارها بر این موضوع تأکید شده است که بسیاری از مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها و نبود اعتبارات نیست بلکه بسیاری از این مشکلات به علت تصمیم گیری‌های مدیریتی است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون فصل صید میگو در استان هرمزگان فرا رسیده است اما شاهد هستیم که از سوی دستگاه‌های مربوطه سوخت به لنج داران داده نمی‌شود همچنین هیچ اقدامی برای جلوگیری از صیدهای غیر مجاز صورت نمی‌گیرد، از این رو از وزارت جهاد کشاورزی خواستاریم که تدبیر مناسبی برای حل این مشکلات بیاندیشد.
 
آرامی با اشاره به مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره حضور تیم‌های ورزشی در لیگ‌های برتر و دسته‌های پایین، اظهار داشت: هم اکنون شاهد حمایت وزارتخانه از برخی تیم‌های ورزشی هستیم اما مسئولان مربوطه به علت بروز برخی مشکلات در تیم والیبال آلومینیوم المهدی می‌خواهند امسال این تیم را از لیگ برتر خارج کنند که این موجب نگرانی جوانان منطقه شده است.
 
این نماینده مجلس نهم در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه باید فکری برای دانشجویان فرهنگیان واحد خواهران در این منطقه بیاندیشد زیرا در صورتی که هیچ اقدامی صورت نگیرد سقف خوابگاه‌ها بر سر دانشجویان فرو خواهد ریخت.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید اقدامی برای حل مشکلات تنها بیمارستان مادر و کودک استان هرمزگان که همین مشکل را دارد بیاندیشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.