وزارت خارجه اقدام کند، حراج اموال غیر دیپلماتیک ایران در کانادا توسط دولت فدرال

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

لازم است وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، هر چه سریعتر اقدامات حقوقی و قانونی را برای این هتک حرمت دولت کانادا به انجام رسانده و مانع از حراج اموال دولت ایران در دادگاه های کانادا شود.

 در یک اقدام غیرقانونی و فراتر از قوانین بین المللی، دولت فدرال کانادا میلیون ها دلار از اموال دولت ایران را در کانادا شناسایی کرده و در اختیار قربانیان به اصطلاح حملات تروریستی قرار داده که آنها غرامت خود را از این اموال ابتیاع نمایند.

به گزارش بولتن نیوز، لازم است وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، هر چه سریعتر اقدامات حقوقی و قانونی را برای این هتک حرمت دولت کانادا به انجام رسانده و مانع از حراج اموال دولت ایران در دادگاه های کانادا شود.

براساس این گزارش، لیست ۲۲ دارایی منقول و غیر منقول ایران دیروز توسط مقامات فدرال دولت کانادا در اختیار بازماندگان مقتولین قرار گرفته است که به ادعای آنها توسط حزب الله لبنان ترور شده اند.

این اموال شامل مرکز فرهنگی ایران در اتاوا، ۱۳ حساب بانکی و مبلغ ۵۰۰٫ ۳۲۵ دلار در کانادا می باشد که هم اکنون به سبب تحریم های بین المللی از حساب های ایران توقیف شده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.