وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به اسناد با عنوان “کشور فلسطین” ترتیب اثر نمی‌دهد

۰۸م آذر ،

منابع عبری زبان اعلام کردند که در اعتراض به تصمیم فلسطین برای مراجعه به سازمان ملل جهت ارتقای وضعیت فلسطین در این سازمان، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به سفارت‌خانه‌های خود دستور داده تا به نامه‌هایی که حاوی عبارت “کشور فلسطین” باشند، ترتیب اثر ندهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت که آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تمام کنسول‌گری‌ها و سفارت‌خانه‌های این رژیم در کشورهای مختلف دستور داده است که به نامه‌ها، پیام‌ها یا اسناد رسمی را که بر روی آنها عنوان “کشور فلسطین” نوشته شده، ترتیب اثر ندهند.

ژیلا لیبانون، رئیس بخش ویزا در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: هدف از این اقدام ترتیب اثر ندادن به نامه‌ها و پیام‌هایی است که در آنها از اصطلاحات غیرقابل قبول برای اسرائیل استفاده شده است از قبیل فلسطین اشغالی، قدس اشغالی، کشور فلسطین یا مناطق اشغالی.

یدیعوت آحارونوت به این مساله اشاره کرد که این دستورات بعد از تصمیم فلسطین برای مراجعه به مجمع عمومی سازمان ملل در روز پنجشنبه به منظور تبدیل وضعیت فلسطین به عنوان کشور غیرعضو در سازمان ملل است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.