وزارت ورزش و جوانان درمسائل اقتصادی جوانان انتظارات را برآورده نکرد

فرج الله عارفی نماینده کمیسیون اجتماعی مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه تازه تاسیسی است که عمده فعالیت یکساله خود را متمرکز روی ورزش جوانان کرده است.

وی افزود: این در حالی است که ورزش تنها بخشی از خواسته های جوانان بوده و باید به سایر نیازهای جوانان در بعد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، روانی و جامعه شناسی نیز توجه کرد.

به گفته عارفی، جوانان سرمایه های آینده کشور هستند که کم توجهی به آنها در این دوره بحران و حساس، می تواند لطمات جبران ناپذیری به آینده کشور بزند.

نمایند مردم جیرفت در مجلس نهم درباره نحوه پرداختن به مسائل و مشکلات جوانان پیشنهاد داد: وزارت ورزش و جوانان باید در هر حوزه ای از نیازهای جوانان کارگروه های تخصصی تشکیل داده و پس از بررسی موضوع و همچنین بنا بر اقتضائات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی جوانان در هر منطقه از کشور، اقدام به رفع این نیازها کند.

وی با اشاره به این موضوع که نگاه وزارت ورزش و جوانان باید فراتر از یک نگاه ورزشی به جوان باشد، تصریح کرد: همچنین این وزارتخانه تازه تاسیس می تواند برای برطرف شدن بهتر معضلات مختلف آنها از جوانان هر استان برای حل مشکلات خودشان استفاده کند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.