وزارت ICT پژوهشگاه فضای مجازی را تسخیر کرد

۳۰اردیبهشت، از امروز صبح بعضی مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ساختمان پژوهشگاه فضای مجازی آمده و ضمن ممانعت از کار کارمندان این مرکز اشخاص خود را در هر اتاق مستقر کرده است.

مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مانع فعالیت های عادی پژوهشگاه فضای مجازی شدند.

سیدمحسن مروجی مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی در گفتگو با ایلنا، ضمن تایید این خبر گفت: از امروز صبح بعضی مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ساختمان پژوهشگاه فضای مجازی آمده و ضمن ممانعت از کار کارمندان این مرکز اشخاص خود را در هر اتاق مستقر کرده است.

وی ادامه داد: شورای عالی فضای مجازی که در سال ۹۰ با حکم رهبری ایجاد شد یک مرکز فراقوه ای است که با ریاست سه قوه کشور اداره می گردد. در سال قبل رئیس جمهور طی حکمی اخوان بهابادی را به عنوان دبیر مرکز فضای مجازی انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال قبل در شورای عالی اداری این مرکز مصوب شد مرکز تحقیقات مخابرات به زیر مجموعه مرکز ملی فضای مجازی تبدیل شود و با نام تازه پژوهشگاه فضای مجازی خوانده شود که در این ساختمان ضمن کارهای پژوهشی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی نیز قرار دارد حال بعد از قبل یک سال گویا مخابرات از این حکم پشیمان شده در حالی که این امر به صورت حکم در شورای عالی اداری تصویب شده است.

مروجی خاطرنشان کرد: حال از صبح امروز مسئولان وزارت ارتباطات وارد ساختمان شده و عملا با یک رفتار بدی در هر اتاق را باز می کنند و می گویند اشخاص قبلی باید خارج بیایند و اشخاص تازه جایگزین شوند،این در حالی که این حکم در شورای عالی اداری ایجاد شده و چگونه می توان تنها با یک نامه آن را نقض کرد.

وی ادامه داد:این شورا یک نهاد فراقوه ای است و همه باید با آن همکاری کنند. حال چگونه می توان بدون هیچ حکم حقوقی با این رفتار از کار کردن کارمندان قبلی اجتناب شود.

وی در پایان گفت: ما منتظر حکم قضایی از مراجع بالاتر هستیم و تا زمانی که این حکم نیامده است محل کار خود را ترک نمی کنیم.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.