وزرای ذخیره دکتر حسن روحانی رئیس جمهور درصورت عدم رای اعتماد به تعدادی از وزرای پیشنهادی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

گفته می گردد که چهار وزیر پیشنهادی روحانی نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند و به همین سبب روحانی بعضی از اطرافیان خود را بعنوان ذخیره نگه داشته است تا در صورت عدم رای اعتماد مجلس به وزرای معرفی شده، این اشخاص را بعنوان جایگزین به مجلس معرفی کند.

خبراقتصادی: دکتر حسن روحانی رئیس جمهور،  کابینه خود شامل ۱۸ وزیر پیشنهادی را روز یکشنبه ۱۳ مرداد به مجلس معرفی کرد. اما احتمال دارد که تعدادی از آنها رای اعتماد نگیرند لذا رئیس جمهور، چند نفر را ذخیره نگه داشته تا در صورت عدم رای اعتماد به تعدادی از وزرای پشنهادی، آنها را معرفی کند تا رای اعتماد بگیرند.
در روزهای قبل در راهروهای مجلس شورای اسلامی شنیده شد که حسن روحانی احتمال می دهد از این ۱۸ وزیر چند نفر نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند و به همین سبب چند نفر از اطرافیان خود را بعنوان نفرات ذخیره نگه داشته تا در صورت عدم رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی، آن نفرات بعنوان وزیران تازه پیشنهادی به مجلس معرفی شوند.
بر اساس پیش بینی های صورت گرفته احتمال دارد که آقایان زنگنه وزیر پیشنهادی نفت، میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.
بر اساس شنیده های خبرنگار ما از راهروهای مجلس، روحانی نفرات جایگزین این وزرا را مشخص کرده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.