وزرای پیشنهادی به شبهات صادقانه پاسخ دادند

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: دفاع وزرای پیشنهادی از این نظر که عملکرد و تخصص خود را تشریح کردند بسیار معقول بود و همچنین آنان در قبال شبهات مطرح شده از سوی افراطیون آنان پاسخهای صادقانه ای دادند.

حجت الاسلام “حسین قیومی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارزیابی روند بررسی وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بررسی‌افراد کابینه دولت حق مجلس است و طبق قانون وزرای پیشنهادی باید توسط نمایندگان مورد تحلیل قرار گیرند.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به رای و نظر مردم تمکین کنند، اظهار داشت: نمایندگان باید همانگونه که خود را منتخب مردم می‌دانند به رای و نظر مردم پایبند و حول محور  برنامه‌های وزرای پیشنهادی به بررسی بپردازند و اگر به پیشینه این اشخاص انتقادی دارند باید انتقادشان معقول و مستند و جدای از حاشیه و جوسازی باشد.

وی  تخریب وزرای پیشنهادی را دور از شان ملت دانست و تاکید کرد:
باید به شدت از تخریب امید در جامعه پرهیز شود چرا که این امر سبب ضرر خواهد شد.

عضو جبهه مردم‌سالاری در تشریح دفاعیه و ارائه برنامه وزرای پیشنهادی دولت در مجلس گفت:  دفاع وزرای پیشنهادی از این نظر که  عملکرد و تخصص خود را تشریح کردند بسیار معقول بود و همچنین در قبال  شبهات مطرح شده از سوی افراطیون پاسخ صادقانه دادند.

قیومی در ارتباط با پخش مستقیم صحن علنی مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از طریق صداوسیما خاطرنشان کرد: مزیت پخش مستقیم صحن علنی مجلس  این است که جامعه می‌تواند آگاهی بیشتری نسبت به نمایندگان و وزرا پیدا کند و برای تصمیم‌گیری‌های آینده  ارزیابی بهتری از اشخاص داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.