وزن کشی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان/ بیابانگرد، علیزاده و علی‌اکبری حریفان خود را شناختند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – ایسنا نوشت:

مراسم وزن کشی سه وزن سوم و پایانی رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان شنبه شب در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان اوزان ۶۶، ۷۴ و ۱۲۰ کیلوگرم ایران رقبای خود را شناختند تا از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه عصر فردا (یکشنبه) به روی تشک مبارزه بروند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول به مصاف آتیلا لیوی از اسلواکی می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار دژاکیف از اوکراین و یان از چین مصاف می دهد. در گروه نماینده ایران سیمینوف از بلاروس، آتاکان یوگسل از ترکیه، حسن علی یف از آذربایجان و توماس لورینچ از مجارستان از جمله نفرات سرشناس می باشند. در این وزن ۳۹ کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز که ۳۹ کشتی گیر در آن حضور دارند، هادی علیزاده پورنیا در اولین تجربه حضور خود در رقابتهای جهانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف مارک مادسن کشتی گیر سرشناس دانمارکی می رود. در گروه علیزاده آرسن جلفلکیان از ارمنستان دارنده مدال نقره المپیک، رومن ولاسوف از روسیه قهرمان المپیک، کازیکویچ از لیتوانی و روبرت روسینگرن از سوئد حضور دارند.

همچنین در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امیرعلی اکبری در دور اول به مصاف الکساندر چیرنتسکی از اوکراین می رود و در صورت برتری با برنده مبارزه یوهان یورن نفر پنجم المپیک لندن و علی القادری از عراق مسابقه می دهد. در گروه نماینده ایران لوسب چوگوشویلی از گرجستان، رضا کایالپ از ترکیه و نمایندگان روسیه، ارمنستان و گرجستان حضور دارند و احتمال رویارویی دوباره اکبری و کایالپ در دیدار نیمه نهایی وجود دارد. نکته جالب غیبت لوپز قهرمان المپیک از کوبا در رقابتها است. در این وزن ۲۷ کشتی گیر حضور دارند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.