وزیر ارشاد: می توان در این باره هم اندیشید

۱۴م دیماه ،

به دنبال طرح پیشنهاداتی در خصوص یارانه های حمایتی از مطبوعات و رسانه ها؛

مسئله طرح پیشنهاداتی در خصوص نحوه بهره گیری از یارانه های حمایتی از مطبوعات و رسانه ها به صورت طرح یک موضوع بوده که می توان در این باره هم اندیشید.

سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه بهره گیری از یارانه های حمایتی از مطبوعات و رسانه ها، گفت: یارانه هایی در اختیار ما گذاشته شده به عنوان حمایت از یارانه ها و رسانه ها، ممکن است در این باره اختلاف نظر وجود داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ممکن است که دیدگاه های مختلفی باشد که آیا ما یارانه های حمایتی از مطبوعات و رسانه ها را مستقیما به نشریات و روزنامه ها بدهیم و یا اینکه کارهای زیرساختی را با آن اجرایی کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نحوه استفاده از یارانه حمایتی از مطبوعات و رسانه ها به هر حال جای بحث و بررسی دارد.
به گفته حسینی تا به امروز به عنوان یک نظر مطرح شده، که بهتر است خود اصحاب رسانه به ما کمک کنند تا دربارهٔ نحوه اختصاص یارانه به مطبوعات و رسانه ها چه کاری انجام بشود.
وی تصریح کرد: مسئله به شکل عنوان طرح یک موضوع بوده که در این باره هم می شود اندیشید ولی به هر حال کاری که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده، همان روال مرسوم قبل بوده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: ولی درحال حاضر به دلیل وجود مقداری محدودیت های مالی چه بسا ناچار بشویم به راهکارهای دیگر نیز بیندیشیم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.