وزیر ورزش بر تقویت پرسپولیس تاکید کرد

جام جم آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش و جوانان بر لزوم تقویت پرسپولیس تاکید بسیار داشتند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان، عصر امروز نشست بسیار خوب و سازنده‌ای با یکدیگر داشتیم و اعضای هیئت مدیره به اتفاق بر لزوم و همدلی به منظور سربلندی پرسپولیس تاکید داشتند.

وی افزود: عباسی بر لزوم تقویت پرسپولیس تاکید بسیار داشتند و انتظارات ایشان و تیم پرسپولیس نیز انتظارات به حقی است. چرا که پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا به گفته وزیر محترم باید همواره در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشد. همه اعضای به دنبال موفقیت پرسپولیس بوده و مصمم بودند در سایه همدلی با یکدیگر بتوانند گام‌های اساسی برای توسعه باشگاه و تقویت تیم‌های پرسپولیس بر دارند.

رویانیان تصریح کرد: در اولین نشست هیات مدیره جدید هماهنگی‌های بسیار خوبی بین اعضا برقرار شد. بنده نیز به عنوان مدیر عامل، گزارشی از یکسال فعالیت‌های انجام شده در باشگاه پرسپولیس را ارائه کردم تا اعضای محترم در کم و کیف اقدامات انجام شده و برنامه‌های مورد نظر قرار بگیرند. همچنین تحلیلی از وضعیت فعلی باشگاه و تیم‌های وزرشی آن ارائه کردیم و اعضا نیز تاکید داشتند اقداماتی انجام شود تا ضمن ارائه روند فعلی بستر مناسب برای توسعه باشگاه و تقویت تیم‌های ورزشی پرسپولیس به ویژه فوتبال انجام شود. این‌ها مواردی بود که در دستور جلسه کار امروز ما قرار داشت.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: در نشست بعدی که سعی می‌کنیم ظرف یک هفته و شاید هم زودتر برگزار شود درباره مباحث مختلف دیگر تبادل نظر و تصمیماتی نیز اتخاذ خواهد شد.

در جلسه امروز هیات مدیره جدید پرسپولیس و پس از ماندن رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه، قرار شد در خصوص ریاست هیات‌مدیره باشگاه تصمیم‌گیری شود که در نهایت تاج و مالکی گزینه این پست شدند اما در پایان اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس با درخواستی از وزیر ورزش خواستند تا مدیر عامل پرسپولیس به علاوه این پست، ریاست هیات‌مدیره این باشگاه را نیز قبول کند و همه چیز در این‌باره به جلسه بعدی هیات‌مدیره موکول شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.