وزیرشهرسازی: برای گرفتن وام ۵۰ میلیونی به بانک مسکن بروید

۱۷ام بهمن ،

وزیرشهرسازی: برای گرفتن وام ۵۰ میلیونی به بانک مسکن بروید | چاپ |
سه شنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۴:۵۲

بینا- وزیر راه و شهرسازی گفت: وام ۵۰ میلیون تومانی مسکن، وام ساخت است که متقاضیان برای دریافت این وام باید به بانک مسکن مراجعه کرده و برای سپرده‌گذاری حساب باز کنند .
علی نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سبب این‌که در بخش مسکن مشکلی ایجاد نشود این وام برای ساخت است که امیدواریم با اجرای این طرح و آغاز ساخت و سازها چرخه اقتصادی بچرخد چراکه با ساخت هر واحد مسکن سیمان، آجر و لوازم خانگی به چرخه اقتصادی می‌افتد.
وی افزود: متقاضیان باید ۳۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری کنند و ۲۰ میلیون تومان وام بگیرند که در مجموع ۵۰ میلیون تومان وام ساخت محاسبه می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که در حکومت امام علی(ع) آب، نان گندم و مسکن از اولویت‌ها برای مردم بوده و جزو دستاوردهای زمانه بوده است گفت: با توجه به قانون اساسی، فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین اصل ۱۰۰ که در فرمایشات امام (ره) برای حمایت از خانه‌دار شدن محرومان و همچنین فرمان تشکیل بنیاد مسکن بود، دولت باید در زمین دخالت داشته باشد. همچنین امام خمینی (ره) فرموده بودند دولت باید آب، برق، مدرسه و آسفالت را فراهم کند.
نیکزاد اظهار کرد:‌در دولت نهم و دهم با محوریت فرمایشات امام راحل زمین رایگان شد و اکنون خانه‌هایش در حال ساخت است.
وی گفت: خانه‌هایی که امروز به مردم تحویل داده می‌شود با وام ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قرض‌الحسنه که در تهران ۹ درصد، در مرکز استان‌ها هفت درصد و در سایر شهرها چهار درصد است، ساخته شده است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که دولت باید از هر کانالی و با هر تاسیساتی هزینه آب، برق، گاز و تلفن را تامین کند افزود: متقاضیان فقط در این میان حق انشعاب را پرداخت می‌کنند.
نیکزاد با اشاره به ساخت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور که شامل ۱۷ میلیون نفر در طرح مسکن مهر و بافت فرسوده است گفت: این حرکت برای ذی‌نفعان مهم بوده است.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سلمان:

    با سلام بنده راننده تریلی کمکی که برای ماهانه بجز بیمه نهصد هزار تومان به دیگران کار میکنم و با این حقوق اگر صد سال دیگر هم کار کنم ماشین دار نمیشود چشم و امید من و همسر و فرزند به وام است که شاید با این طریق صاحب ماشین شوم متاسفانه در هیچ کجا هم صحبت از تسهیلات به رانندگان کمکی نیست همش می گویند وام نوسازی ناوگان حالا که ما ماشین فرسوده نداریم چه کنیم تو را بخدا به فکر ما هم باشید اجرام عنداله

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.