وزیر ارتباطات ایران عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شد!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اعضای تازه هیات مدیره پرسپولیس از سوی وزیر ورزش معرفی و طی آن محمدحسن نامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عضو هیئت مدیره این باشگاه ورزشی شد.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس احکام صادره از سوی وزیر ورزش و جوانان ،محمد صادق اکبری، محمد حسن نامی، علی پروین، محمد رویانیان و محمد جمشیدی به عنوان اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند.
 
همچنین در جلسه امروز هیات مدیره و با رای اعضاء، محمد صادق اکبری به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه محمد رویانیان نیز در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ابقاء شد.
 
محمدحسن نامی، وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران است که طی هفته های اخیر، با امضای تفاهم نامه ای با رویانیان، باشگاه پیام کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای سه سال به باشگاه پرسپولیس واگذار کرده، در همین حال محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس از مذاکره برای ایجاد شهر الکترونیک قشم و همینطور دریافت پروانه عرضه نسل چهارم خدمات تلفن همراه صحبت کرده بود. 
 
وزیر ارتباطات، طی مصاحبه ای، واگذاری پروژه شهر الکترونیک قشم به پرسپولیس را عادی اعلام و گفته بود "این کار نتیجه ماهها بحث و بررسی بوده و اصلا عجیب نیست".

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.