وزیر ارتباطات: بازسازی منازل با نظر زلزله زدگان انجام شود

۲۱فروردین۱۳،

به گزارش ایرنا ˈ محمد حسن نامی ˈروز جمعه در جریان دیدار از روند خدمات رسانی به آسیب دیدگان ناشی از زلزله در روستای درویشی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: باتوجه به آغاز فصل گرما در مناطق زلزله زده شهرستان دشتی استان بوشهر، باید بازسازی مناطق آسیب دیده در کوتاه ترین زمان با بسیج همه امکانات انجام شود.

وی یادآورشد: باوجود اینکه تخریب واحدهای مسکونی در روستای درویشی بالا است اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد:براساس اظهار آسیب دیدگان، تاکنون روند خدمت رسانی به مردم این منطقه خوب بوده، و باید این روند ادامه یابد.

نامی گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری و تهدید سلامت مردم زلزله زده، باید به بهداشت این منطقه توجه شود.

وی با بیان اینکه حامل پیام و سلام رییس جمهوری به مردم منطقه زلزله زده دشتی است افزود: عزم دولت کاهش آلام و درد بازماندگان اتفاق زلزله است.

استاندار بوشهر نیزگفت:معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی تاکید کرده، که کار بازسازی مناطق زلزله زده از روز شنبه هفته آینده آغاز شود.

ˈفریدون حسنوند ˈ افزود: باید از ظرفیت بخش های مختلف وزارت نفت برای رفع مشکل اسکان زلزله زدگان استفاده شود.

وی یادآورشد: وزارت نیرو نیز باید برای مشارکت درشتاب بخشی مناطق زلزله زدگان هزینه انشعاب آب و برق اماکن عمومی را بر عهده گیرد.

زلزله ای به بزرگی ۱/۶ ریشتر ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه روز سه شنبه هفته جاری بخش های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و سبب کشته شدن ۳۷ تن و مصدومیت یکهزارو ۵۰ نفر و تخریب سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی شد.ک/۲

۵۲۹/ ۶۲۸/ ۶۴۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.