وزیر ارتباطات: دولت به سرعت فعالیت های خود افزوده است

۱۲ تیرماه ۱۳،

محمد حسن نامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درست است که تنها یک ماه به پایان دولت دهم باقی مانده است اما دولتمردان دولت؛ به سرعت فعالیت های خود افزوده اند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز، نامی در مراسم تودیع سید عباس محمدی و معارفه عبد الله مهدیقلی به عنوان مشاور وزیر ومدیر کل دفتر وزارتی اظهار داشت: طی یک ماه باقی مانده تا تحویل دولت، با افزایش حجم کاری در دولت دهم مواجه هستیم چرا که بر این باوریم تا آخرین لحظه باید تلاش کنیم تا دولت را در بهترین شرایط تحویل دهیم.
 
وی تأکید کرد: دولت ها تغییر می کنند اما قطار جمهوری اسلامی به سرعت در حال حرکت به سوی توسعه بوده و مسیر آن انتخاب شده است.
وی ادامه داد: از همه همکاران و مدیران در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می خواهم تا سرعت فعالیت های خود را در یک ماه باقی مانده افزایش داده و به موقع و به روز، کارهای خود را انجام دهند تا برای حضور دولت تازه آمادگی لازم ایجاد شده باشد.
 
وی در خصوص معارفه ی عبد الله مهدیقلی به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی گفت: فردی از بدنه وزارت انتخاب شد تا کاملاً با شرایط و محیط وزارت آشنا باشد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.