وزیر ارشاد:تاریخ چهارمحال وبختیاری سرشار از مبارزه با استکبار است

به گزارش ایرنا، ˈسید محمد حسینی ˈ شامگاه شنبه در آیین گشایش هفته هنر چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای نیاوران تهران افزود:مردم این خطه از ایران اسلامی در طول تاریخ در برابر دشمن متجاور و استعمارگر ایستاده اند.

وی تصریح کرد:رشادت ها،ایثارگری های،دلاورمردی های مردم این خطه در دوران دفاع مقدس در یادها خواهد ماند و مردم این از زمان آغاز انقلاب

تاکنون در همه صحنه ها و مناسبت های کشور حضوری فعال و چشمگیر داشته اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشاهیر ، مفاخر و بزرگان فراوانی چون آیت الله دهکردی در این استان و این خطه زیسته اند و با وارستگی خود چگونه زیستن را به دیگران آموختند.

حسینی افزود:احترام به سادات، امام زادگان و ائمه اطهار از ویژگی های بارز مردم چهارمحال و بختیاری است که نشانه دلدادگی و شیدایی خاص آن ها به ائمه اطهار و خاندان آن ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران گفت: هفته های هنر استان ها فرصت مطلوبی برای معرفی و تبیین ظرفیت های استان ها به دیگر مردم است.

وزیر ارشاد با محکوم کردن ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر (ص) از سوی صهیونیست ها و آمریکایی ها، گفت:تکرار این عمل سخیف دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا با واکنش جهانی مسلمانان و دیگر ملل مواجه شده است چراکه دشمنان اسلام با این عمل خود ضمن توهین به مقدسات ، احساسات آن ها را نیز جریحه دار کردند.

به گزارش ایرنا،آیین افتتاحیه هفته هنر چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد ، استاندار، مدیرکل ارشاد استان ، مسوولان محلی ، نمایندگان این استان و جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

۷۳۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.