وزیر ارشاد زندان امام موسی کاظم(ع) را افتتاح کرد

۱۹ام بهمن ،

محمد حسینی وزیر ارشاد و حمید شاه آبادی معاون هنری‌اش صبح امروز، هم زمان با روزهای دهه مبارک فجر، به موزه عبرت رفتند تا علاوه بر بازدید از این موزه، ماکت زندان امام موسی کاظم(ع) را نیز افتتاح کنند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، صبح امروز ۱۹ بهمن ، محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد از موزه “عبرت” بازدید کردند. در این بازدید وزیر ارشاد و معاون هنری اش زندان امام موسی کاظم(ع) را نیز افتتاح کردند. این زندان که یادآور سختی های امام هفتم شیعیان در زندان های “بنی‌عباس” است، از سوی معاونت هنری وزارت ارشاد در موزه “عبرت” مهیا شده است.

حسینی و شاه آبادی در این بازدید، ابتدا زندان امام موسی کاظم(ع) را افتتاح و از آن بازدید کردند. پس از افتتاح این زندان، وزیر ارشاد و معاون هنری اش به بخش های مختلف موزه سر زدند و از نزدیک در جریان بخشی از جنایت های رژیم سابق قرار گرفتند.

موزه “عبرت” در زمان رژیم سابق جایی برای شکنجه و زندانی کردن آزادی خواهان بوده است. اکنون با گذر تاریخ که پرده از اسرار بسیاری برداشته شده، این زندان با ماکت های هنرمندانه ای به موزه “عبرت” تبدیل شده است.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.