وزیر اطلاعات:اقدامات ضد انقلاب در فضای مجازی مذبوحانه است + سخنگوی اجلاس تهران: از هنیه دعوت نکرده‌ایم

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با امام راحل که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد آخرین آمادگی‌های صورت گرفته برای برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران گفت: بحمدالله با هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است، برای برگزاری اجلاس از امنیت خوبی برخوردار خواهیم بود.وی افزود: این مسئله علی‌رغم فتنه‌هایی است که دشمنان به پا می‌کنند و به حول و قوه الهی به جایی نمی‌رسند.

وزیر اطلاعات در مورد برخی تحرکات ضدانقلاب در فضای مجازی برای تحت تاثیر قرار دادن این اجلاس گفت: اینها اقدامات مذبوحانه‌ای است که از اول انقلاب رایج بوده و سلطنت طلبان و منافقین و مجموعه‌های مختلف ضدانقلاب زمانی که امیدشان از همه جا قطع می‌شود، به این فعالیت‌ها رو می‌آورند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مصلحی ادامه داد: این اقدامات نشان دهنده این است که ما زنده‌ایم و تلاش آنها تلاش مذبوحانه‌ای است که بارها نیز در گذشته اثبات شده است.

همچنین سخنگوی ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: تاکنون هیچ گونه دعوتنامه رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران و شخص دکتر احمدی‌نژاد برای نخست‌وزیر دولت مردمی حماس ارسال نشده است.

به گزارش ایسنا محمدرضا فرقانی در گفت‌‌وگو با نمنا ضمن تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص دعوت رسمی احمدی‌نژاد از اسماعیل هنیه جهت شرکت در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: تنها از محمود عباس جهت شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد دعوت به عمل آمده است.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.