وزیر اطلاعات:دشمنان از فرهنگ، روحیه و باور بسیج در میان مردم هراس دارند

۰۵م آذر ،

58-56.jpg

وزیر اطلاعات گفت: دشمنان اسلام و انقلاب دریافته‌اند که مادامی که فرهنگ، روحیه و باور بسیج در آحاد ملت ایران وجود دارد توطئه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در گفت‌وگویی بسیج را مجموعه‌ای شکل گرفته از بدنه ملت انقلابی ایران توصیف و تصریح کرد: به همبن سبب تاثیرگذاری بسیج اصلی و مبنایی است.

وی بسیج را تربیت شده در مکتب اسلام و بر اساس آموزه‌های دینی توصیف و اظهار کرد: بسیج با تمام وجود بدون هیچ‌گونه چشمداشتی پای انقلاب و نظام ایستاده و در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده عملکرد مطلوبی از خود بر جای گذاشته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی بسیج در سال‌های دفاع مقدس که ایثارگرانه در کنار سایر نیروهای مسلح مانع تحقق رویای آشفته دشمنان شدند را می‌توان به عنوان نمونه بارزی از تاثیرگذاری بسیج نام برد.

وزیر اطلاعات اخلاص،ولایتمداری، بصیرت و دشمن‌شناسی را از ویژگی‌های بارز بسیج عنوان و تصریح کرد: امروز نیز این نیروی مردمی در تمامی عرصه‌ها با شناخت توطئه‌های دشمنان سبب نقش بر آب کردن آن ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با عجین شدن در تفکر بسیج می‌توانند در ابعاد مختلف نسبت به تعالی، رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند و بسیج با مهیا کردن زمینه‌ها و بسترهای لازم مسیر تحقق این اهداف را فراهم می‌کند.

مصلحی با بیان این‌که «بسیاری از نخبگان امروز کشور در مکتب بسیج پرورش یافته‌اند» گفت: روحیه بسیجی که در نخبگان کشور وجود دارد هراس دشمنان را به همراه داشته و آنان دریافته‌اند که تا زمانی که فرهنگ، روحیه و باور بسیج در میان آحاد ملت ایران وجود دارد دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.