وزیر اطلاع رسانی سوریه: هیچ‌قدرتی نمی‌تواند سوریه را شکست دهد / ما نسل حافظ اسدیم

۲۳ آبان ،

alsahife.jpg

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تاکید کرد: هیچ قدرتی در جهان توانایی شکست سوریه را ندارد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران الزعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت: دفاع از سوریه در حقیقت نه یک گزینش سیاسی بلکه ارزشی ملی است.

وی افزود: با وجود ارتش شجاع سوریه و ملت مقتدر این کشور، هیچ قدرتی در جهان توانایی‌اش را ندارد که سوریه را شکست دهد.

الزعبی در مراسمی که در دانشگاه تشرین تحت عنوان«بحران و تحولات سوریه» برگزار شده بود، گفت: ما به سوریه ایمان داریم لذا هیچ کس نمی‌تواند ریسمانی را که ما را به سوریه متصل کرده، قطع کند. دشمنان سوریه در داخل و خارج نمی‌دانند ریسمانی که ما را به کشور سوریه بسته، ریسمانی جاودانه است و امکان ندارد هیچ‌کس ما را از سوریه جدا کند. سوریه کشوری است با ۷ هزار سال تاریخ و هیچ‌کس نمی‌تواند این کشور را شکست دهد.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه همچنین تاکید کرد: ایمان ما به ارتش و ملت سوریه ناشی از اطمینان ما به اصول و ارزش‌های اخلاقی حافظ اسد، پدر بشار اسد، رییس جمهوری سوریه و روحیه وی است که با هر دشواری روبرو شد. ما نسل حافظ اسد هستیم و به بی‌نظیر بودن وی ایمان داریم.

الزعبی در ادامه به تلاش‌های بعضی برای ضربه زدن به سوریه اشاره کرده و گفت: با توجه به تلاش بعضی از گروه‌های داخلی و خارجی برای تخریب سوریه و ضربه زدن به این کشور و با در نظر گرفتن اختلافات میان مردم سوریه چیزی که در حال حاضر ضروری است این است که همه ملت سوریه با بیداری و آگاهی در مقابل اینگونه تلاش‌ها متحد شوند.

وی افزود: چیزی که در خارج سوریه در حال اتفاق افتادن است، در واقع تلاش‌های بیهوده برای طولانی کردن بحران و ضربه زدن به کشور، فروپاشی اقتصاد ملی و ناتوان کردن سوریه است.

این مسئول سوری به تلاش بعضی از کشورهای غربی برای وارد کردن گروه‌های تروریست به سوریه اشاره کرده و گفت: شعله‌ورتر کردن آتش خشونت در سوریه و ورود گروه‌های تروریست به این کشور پیامدهای منفی را برای کشورهای منطقه خواهد داشت چراکه در نهایت این گروه‌ها از سوریه خارج می‌شوند و در مقابل حملات ارتش شجاع سوریه راهی جز خروج از سوریه نخواهند داشت.

الزعبی همچنین به فداکاری‌های خبرنگاران و رسانه‌های سوری برای پوشش حوادث اشاره کرده و از این تلاش‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.