وزیر بهداشت پیگیر ساخت یک سریال اکشن پزشکی است

فریبا توکلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی “ستاره حیات” درباره پیشرفت‌ این پروژه به خبرنگار مهر گفت: پس از حسین محجوب از دیگر هنرمندانی که به این پروژه پیوسته‌اند می‌توانم به بهزاد فراهانی، فریبا جدی‌کار و سوگل طهماسبی اشاره کنم و تا پنجشنبه نیز فهرست بازیگران تکمیل خواهد شد.

وی افزود: لوکیشن اصلی ما پایگاه اورژانسی در نزدیکی جاده تهران جاجرود است. در واقع ۸۰ لوکیشن داریم که ۱۵ تا اصلی و بقیه فرعی هستند.

این تهیه‌کننده از این سریال ۱۳ قسمتی به‌عنوان یک اکشن پزشکی یاد کرد و یادآور شد: همکاری بسیار مهم مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در به ثمر رسیدن این سریال تأثیر بسیار زیادی دارد و خوشبختانه خانم دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت کار را دنبال می‌کنند.

توکی ادامه داد: در این امر دکتر معصومی رئیس اورژانس کشور، دکتر میعادفر معاون اجرایی اورژانس کشور، دکتر سرور معاون فنی و عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و دکتر شلویری، دبیر مرکز ثبت و بررسی عوارض جانبی دارویی وزارت بهداشت و درمان نیز زحمات زیادی متقبل شده‌اند. همچنین آقای پورمحمدی مدیر محترم شبکه سه نیز نگاه خاصی به این پروژه دارند.

به گزارش مهر، حسین محجوب به‌عنوان شخصیت اصلی این مجموعه با نام سلیمان میلانی در مقابل دوربین خواهد رفت.

“ستاره حیات” که به‌عنوان یک پروژه الف برآورد شده، درباره یک ناحیه از اورژانس کشور است و داستانش پیرامون زندگی مسئول این پایگاه سلیمان میلانی می‌گذرد. این مجموعه علاوه‌بر نمایش زندگی خصوصی او به همراه همسر و فرزندانش و ماجراهای شخصی تکنسین‌های اورژانس، در هر قسمت شاهد دو ماموریت اورژانسی هم هستیم.

داستان کلی این جموعه یادآور حال و هوای مجموعه خارجی “پرستاران” است که اخیراً پس از سال‌ها دوبله آن برای پخش از شبکه اول تلویزیون به پایان رسید. البته سریال “پرستاران” که از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رفت، بیشتر به اورژانس بیمارستانی می‌پرداخت، اما “ستاره حیات” با محوریت اورژانس پیش بیمارستانی به مأموریت‌هایی می‌پردازد که در آن پزشکان برای درمان بیماران و سانحه دیدگان طی مأموریت‌هایی با هلی کوپتر، آمبولانس و موتور آمبولانس به خارج از فضای بیمارستان می‌روند.

این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.