وزیر جهاد کشاورزی: ایران در امنیت غذایی شرایط متعادل تری نسبت به دیگر کشورها دارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایران در زمینه امنیت غذایی شرایط متعادل تری نسبت به دیگر کشورها دارد.

وزیر جهاد کشاورزی: ایران در امنیت غذایی شرایط متعادل تری نسبت به دیگر کشورها دارد

به گزارش ممتاز نیوز، سیدجواد ساداتی نژاد چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه منطقه کاشان در سطح استان اصفهان یک نقش محوری دارد، اظهار داشت: در اعتبارات امسال نیز برای این منطقه نسبت به سال گذشته یک رشد خوبی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این رشد اعتبارات در سال‌های اخیر بی نظیر بوده است، ابراز داشت: امیدواریم با اختصاص این اعتبارات شاهد پیشرفت و انجام پروژه‌های عمرانی در منطقه باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در این سفر برخی از مسائل بر زمین مانده را بررسی می‌کنیم، گفت: مشکلات و معضلات منطقه بررسی و در جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور رئیس جمهور مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی امنیت غذایی مردم است، گفت: با اقدامات انجام شده خوشبختانه ایران نسبت به دیگر کشورها به خصوص کشورهای منطقه از نظر امنیت غذایی دارای شرایط متعادل‌تری است.

ساداتی نژاد با اشاره به لزوم حفظ وحدت و همبستگی در شمال استان اصفهان افزود: نماینده ولی فقیه در منطقه همانند نخ تسبیح است که می‌تواند این وحدت و همبستگی را تحکیم بخشد.

وی با اشاره به اینکه منطقه شمال استان اصفهان از نظر کشاورزی و تولید محصولات شرایط خوبی دارد، افزود: با حمایت‌های انجام شده سعی بر این داریم که شمال استان اصفهان بار استان را کاهش دهد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.