وزیر: خود را نماینده‌تمام زنان‌کشورمی‌دانم

وزیر بهداشت گفت: خدمت به مردم ایران افتخار بزرگی است و خدا را شکر می‌کنم که این افتخار را نصیبم کرده است تا بتوانم خدمتگزار مردم خوب کشورمان باشم.

ایسنا: دکتر مرضیه وحید دستجردی با بیان اینکه “خود را نماینده تمام زنان کشور می‌دانم” افزود: برای من افتخاریست که در این سمت قرار گرفتم و امیدوارم که راه برای حضور خانم‌ها در پست‌های اجرایی باز شده باشد و از این پس خانم‌ها نیز در بالاترین پست‌های اجرایی قرار گیرند و از وجود زنان در کشور استفاده بیشتری شود.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه خدمات وزارت بهداشت مورد قبول مردم به ویژه زنان کشور باشد، افزود: بیش از ۳۵ میلیون نفر از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و بنده خود را نماینده تمام زنان کشور می‌دانم. افتخار بزرگی است برای من که خدمتگزار خانم‌های عزیر کشور باشم. امیدوارم خانم‌ها از من راضی باشند و من را دعا کنند.
 
دستجردی در ادامه با بیان اینکه “امیدوارم توانمندی، سلامت، دقت و دلسوزی خانم‌ها در این دوره به اثبات رسیده باشد” اظهار کرد: هر کاری با زحمت و سختی توام است، اگر کاری سختی نداشته باشد، پاداش چندانی هم نخواهد داشت. کارهایی که مردم و همچنین خداوند را راضی کند و برای زندگی و آخرت انسان پاداشی را رقم بزند، باید سخت و مشکل باشد. برای من افتخاری است که در این سمت قرار گرفتم و امیدوارم که راه برای حضور خانم‌ها در پست‌های اجرایی باز شده باشد و از این پس خانم‌ها نیز در بالاترین پست‌های اجرایی قرار گیرند و از وجود زنان در کشور استفاده بیشتری شود.
 
وی ادامه داد: هر کاری که برای مردم انجام شود در حافظه تاریخی مردم و همچنین در پیشگاه خداوند ثبت خواهد شد. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خداوند علیم است. خداوند تمام این زحمات را می‌بیند و ثبت می‌کند. من نیز به عنوان فرزند کوچک مردم که امروز افتخار خدمتگزاری را یافته‌ام، هر چه خدا را برای این خدمتگزاری شاکر باشم، کم است. امیدوارم تا روزی که از این وزارتخانه می‌رویم هر چه بیشتر بتوانیم خدمات را ارتقا دهیم و خدمات کیفی‌تری را برای مردم داشته باشیم و مردم از ما راضی باشند.
 
وزیر بهداشت افزود: وقتی میان مردم حضور می‌یافتیم کم می‌دیدم که مردم به وزرا بگویند ما شما را دعا می‌کنیم؛ اما امکان ندارد در جمعی از زنان کشور حضور یابم و نگویند که ما شما را دعا می‌کنیم. بر این اساس این را بدانید هر کسی که در وزارت بهداشت مسوولیتی را بر عهده می‌گیرد، در حلقه دعای مردم قرار می‌گیرد.
 
دستجردی در پایان گفت: خدا به خاطر توفیق این خدمتگزاری شکر می‌کنیم. طی این مدت در حلقه دعای مردم به ویژه زنان کشور بوده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با دعای مردم خدمات‌مان را بیشتر و بیشتر کنیم.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.