وزیر دفاع خبر داد: به زودی موشک‌های «هوا به هوا» و «هوا به زمین» رونمایی می‌شود

۰۳م اسفند ،

سردار احمد وحیدی در حاشیه یادواره ۴۴۷ شهید سازمان صنایع دفاع‌ افزود: در آینده نزدیک همچنین از بمب‌ها و تولیدات دیگری رونمایی خواهد شد.
وی قدرت، اثرگذاری بالا و امکان پرتاب از انواع هواگردها را از ویژگی‌های این تولیدات برشمرد و گفت: به سبب ویژگی‌ پرتاب توسط انواع هواگردها تاثیر ارزشمندی در جنگ خواهد داشت.
وی یادآور شد: این تولیدات در سازمان صنایع دفاع طراحی شده است و دیگر برای عزیزان ما هیچ چیزی دست نیافتنی نیست.

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع چند روز پیش نیز از طراحی و ساخت رادارهایی با برد ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر و رادارهای با برد ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کیلومتر خبر  داده بود. وزیردفاع قول داده است در ماه‌های آینده دستاوردهای تازه دفاعی کشورمان در حوزه‌های راداری، شناوری، شناورهای پرنده و زیر دریایی رونمایی شود.

به گزارش خبرآنلاین، روز قبل سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشستی خبری که به منظور تشریح برنامه‌های آتی این نیرو برگزار شد، از رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاه در منطقه کرمان، سیریز و سیرجان خبر داد و گفت: این رزمایش ۳ روزه از روز پنجم اسفندماه آغاز خواهد شد.

بکارگیری و تست تازهترین سامانه‌های نبرد زمینی سپاه، حفظ آمادگی رزم نیروها و انجام تاکتیک‌های نبرد ناهمطراز از جمله اهداف این رزمایش خواهد بود. پیش بینی می گردد موشک‌های «هوا به هوا» و «هوا به زمین» در این رزمایش بکارگیری شود.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.