وزیر دفاع: پیروزی مجاهدان فلسطینی در غزه، از دستاوردهای خون شهدای انقلاب است

۰۹م آذر ،

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی روز پنج شنبه در اولین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، افزود: شهدای غزه از شهدای ما یاد گرفتند که نترسند و در برابر دشمن بایستند.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: این ایستادگی و پایمردی مسلمانان فلسطینی در غزه سبب شد تا چنین افتخار بزرگی را برای جهان اسلام به ارمغان بیاورند.

وی با بیان این که امروز شهدای انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی را بر دوش جمهوری اسلامی ایران گذاشته اند، گفت: رسالت امروز جمهوری اسلامی این است که پیام ماندگار امام حسین (ع) و شهدای انقلاب را به همه جهانیان برساند تا همه انسانها به نجات، فلاح و رستگاری برسند.

سردار وحیدی یادآور شد: اگر این رسالت به دستی انجام شود و همه انسانها به مرتبه ای از درک، حقیقت و شعور باطنی دست یابند، اهداف پیامبران الهی نیز تحقق خواهد یافت.

وی در ادامه با تاکید بر این که شهیدان انقلاب اسلامی دارای مقامی والا می باشند، تصریح کرد: شهدای دوران دفاع مقدس به درجه ای از مقام رسیدند که برای ما انسان های زمینی غیر قابل درک است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که شهدا با خدا معامله کردند و در این راه قدم گذاشتند، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برای ما روحیه بخش است، زیرا آنها چراغ هدایت بشریت می باشند.

سردار وحیدی یاد شهدا را جلا دهنده روح انسان ها دانست و افزود: خون شهدای ما ادامه دهنده خط سرخ کربلا و یاران امام حسین (ع) است.

وی، رسالت نظام اسلامی را گسترش فرهنگ عاشورا در سراسر جهان عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی رساننده این پیام به تمامی جهان است و برای این کار شهدا زیرساخت های خوبی را برای نظام اسلامی آماده کرده اند به شکلی که این انقلاب شکست ناپذیر شده است.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از گسترش فرهنگ عاشورا در جامعه ما هراس دارند، تصریح کرد: پیروزی های امروز مسلمانان ناشی از این فرهنگ است و اگر روح و پیام شهدا انقلاب اسلامی به تاسی از امام حسین (ع) نبود هرگز ملت های مسلمان به این پیروزی ها دست نمی یافتند.

نیروی دریایی ارتش توانمندی های بالایی در تامین امنیت کشور دارد
سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در حاشیه یادواره ۱۳۸ شهید سازمان ˈاتکاˈ در گفت و گو با ایرنا با اشاره به الحاق دو زیر دریایی کلاس ˈغدیرˈ به یگان زیرسطحی نیروی دریایی ارتش،افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وظیفه تامین تجهیزات نیروهای مسلح و از جمله نیروی دریایی ارتش را بر عهده دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

دیروز(چهارشنبه) با حضور امیر دریادار ˈحبیب الله سیاریˈ فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مقامات لشگری و کشوری علاوه بر دو فروند زیردریایی کلاس غدیر، از شبیه ساز کاملا بومی کلاس غدیر رونمایی شد و دو هواناو نیز که تعمیرات اساسی و بسیار پیچیده آنها توسط متخصصان ایرانی در نیروی دریایی ارتش و صنایع دفاعی کشور انجام شده بود، به یگان هواناو این نیرو الحاق شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: این وزارت خانه در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی و پشتیبانی از آنها، کار طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز این نیروها را در داخل کشور دنبال می کند.

سردار وحیدی افزود: تجهیزاتی که به نیروی دریایی ارتش و سایر نیروهای مسلح الحاق می گردد، بخشی از این پشتیبانی ها است که در قالب تولید محصولات دفاعی آماده و در اختیار این نیروها قرار می گیرد.

وی با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح، زیر سطح و پروازی، تصریح کرد: نیروی دریای ارتش امروز با تجهیز به تجهیزات نوین و ساخته شده در داخل کشور، هم در زیر سطح و هم روی سطح دارای توانمندی های بسیار بالا و ارزشمندی است.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.